Obecne czasy pandemii niosą ze sobą nowe wyzwania, ale i nowe możliwości. Szczególnie w przypadku tradycyjnego kupna koni istnieje wiele okazji do podjęcia aktywnych działań nad udaną transakcją. Wykonując kilka prostych kroków na ehorses, wiodącej w Europie internetowej giełdzie koni, można nawiązać kontakt z potencjalnymi kupującymi.
Nawet jeśli jazda próbna i osobisty kontakt ze sprzedawcą są utrudnione, w roku 2020 można skorzystać z korzyści, jakie oferuje internet, i przygotować wszystko na finalną sprzedaż po pandemii.
Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka rekomendacji, aby pokazać Ci, w jaki sposób jeszcze lepiej zaprezentujesz swoje konie.
Wgraj wysokiej jakości zdjęcia i filmy
Ze względu na fakt, że obecnie potencjalni klienci nie zawsze mają możliwość osobistego wypróbowania koni, niezwykle ważne jest wgranie wysokiej jakości zdjęć i filmów oferowanych przez Ciebie koni. Wgrywając filmy, powinieneś mieć pewność, że pokazujesz konie we wszystkich chodach. Podczas nagrań w ruchu ważny jest stały, spokojny ruch kamery, dzięki czemu koń będzie wyraźnie widoczny i nie zostanie wycięty z kadru. W ten sposób potencjalni kupujący mogą się mu przyjrzeć z bliska i zdecydować, czy jest on dla nich odpowiedni czy też nie.
Wykorzystaj social media
Spróbuj zwrócić większą uwagę na swoje konie na sprzedaż za pośrednictwem kanałów w mediach społecznościowych, takich jak Instagram, Facebook czy Tik Tok. W ten sposób masz szansę dotrzeć do większej liczby osób i łatwo nawiązać z nimi kontakt. Nie zapomnij podać swoich danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub numer telefonu.
Przygotuj filmy FAQ na temat sprzedaży koni
Oczywiście klienci chcą wiedzieć, jak najwięcej o sprzedawanych koniach. Spróbuj zastanowić się nad pytaniami, jakie zwykle zadają kupujący i wgraj film z tymi często zadawanymi pytaniami (FAQ) – osobno dla każdego konia. W filmach powinieneś także wziąć pod uwagę usposobienie lub predyspozycje koni. W ten sposób klient zyska lepszy pogląd o oferowanych przez Ciebie koniach. Przygotowane filmy możesz umieścić nie tylko w swoich ogłoszeniach sprzedaży, ale także w mediach społecznościowych.
Zaoferuj wirtualne biuro/ konsultację
Zaoferuj wirtualne konsultacje dotyczących Twoich koni na sprzedaż. Możesz zaprosić klientów do kontaktu z Tobą w określonych godzinach przez telefon lub czat, aby odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące oferowanych koni. W ten sposób nawiążesz osobisty kontakt z potencjalnymi kupującymi. Jeśli ktoś będzie zainteresowany Twoim koniem, możesz kontynuować ten rodzaj rozmowy, a klienci mogą kontaktować się z Tobą regularnie – albo w godzinach pracy, albo umawiając z Tobą indywidualne wirtualne spotkania.
Przygotuj transmisję na żywo na Instagramie i Facebooku
Masz możliwość przeprowadzenia transmisji na żywo na Instagramie i Facebooku. Istnieje wiele sposobów, aby promować konie na sprzedaż na żywo podczas codziennego treningu, szczotkowania, siodłania czy jazdy. Możesz zapytać ludzi o to, co ich interesuje, i rozpocząć transmisję na żywo właśnie w tej konkretnej sytuacji.
Stwórz listę oczekujących na czas po COVID-19
Powinieneś być przygotowany na czas po pandemii, kiedy klienci będą chcieli wypróbować Twojego konia i spotkać się z Tobą osobiście. Stwórz listę oczekujących klientów, zawierającą informacje na temat osób zainteresowanych i uzgodnionych z nimi terminów jazd próbnych.
Zaoferuj usługę oddzwonienia
Oferując usługę oddzwonienia, zapewnisz niezbędne informacje każdemu, kto będzie zainteresowany Twoimi końmi na sprzedaż. Kontakt z potencjalnymi kupującymi jest niezwykle ważny.
ehorses chce ułatwić nowym międzynarodowym klientom korzystanie z platformy ehorses w celu skutecznej sprzedaży koni. Możesz ulepszyć ogłoszenie podstawowe bez dodatkowych opłat, wprowadzając KOD PROMOCYJNY: magazine03BPL.
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz nawiązać kontakt z ehorses, skontaktuj się z Łukaszem Słaby mailowo lub telefonicznie.
Dane kontaktowe:
Łukasz Słaby
Country Partner Polska
ehorses GmbH & Co. KG
e-mail: l.slaby@ehorses.pl
tel.: 510 318 052